vrijdag 4 augustus 2017

4e creatie van het pakket van Hiphoi

Hoi Allemaal,


Vandaag de blogpost van mijn 4e creatie, die ik gemaakt heb.

Ik ben ook nu weer begonnen met het tekenen en uitknippen van de twee ballonnen van het DDBD stencil en in wit cardstock en het kleiner formaat van het Design papier van Marianne Design aqua papier blokje. De witte ballonnen heb ik aan elkaar gelegt zodat er een dubbele kaart is ontstaan. Onder het design papier heb ik een stukje rose lint geplakt, zodat het kaartje met een strikje sluit.


Alles is gedistressed met versamagic pink petunia inkt en/of photo vintage van distress.

Op de bovenste ballon heb ik een strookje groen en rose design papier van het blokje genomen en op elkaar gemat en ook nog een reepje (SL serie) erop gedaan. 
Daarop een plaatje uit de Studio light serie "love & Home" en dit bewerkt met een beetje glossy accents van Ranger. Versierd met een toefje licht en gewoon rose tule. 
Aan de onderzijde zit een stukje restpapier met schulprandje.
De knoopjes (ook met glossy accents), het vlindertje, het minischoolbordje, en label komen ook uit de Studio light serie.
Als laatste heb ik nog een bloemetje uit eigen collectie toegevoegd om het af te maken.



Gebruikte materialen van HipHoi:- DDBD card art ballons 470.713.631pretty paper bloc aquacolors van Marianne Design

Al deze materialen kun je kopen bij HipHoiOok van mijn eigen materialen zitten er tussen die je ook bij HipHoi kun kopen!

Eigen materialen:- cardstock wit.vintage-photo distress inkt, versamagic pink petunia
- Studio light serie: Love & Home, allemaal uitdruk vellen.
- rose lint, bloemetjes, tule
- glossy accents van Ranger

Nou dit was hem dan. Binnenkort komt nr 5.

Greetzzz Miriam






Geen opmerkingen:

Een reactie posten