maandag 19 april 2021

JMA canvas hart - het leven biedt je .....

Vandaag heb ik een canvas voor jullie in de vorm van een hart. Onder de dames van het Design Team van Jenine's Mindful Art was een soort van challenge ontstaan met een bloementoef als haren. Natuurlijk moest ik daar ook mee aan de slag.

Ik ben begonnen met diverse delen uit het rice paper (RICEJMA35 en RICEJMA37) op te plakken met DecoArt matte medium. Daarna heb ik met een blendingtool en Distress Oxides kleur (Dusty Concord, Old Paper, Tea Dye) opgebracht. 


Vervolgens heb ik met MASKJMA07 en STAMPJMA22 met Dusty Concord accenten aangebracht.


Met MASKJMA01 heb ik stukjes muur gemaakt door Cadence beton effect en Cadence yosun moss (light en dark green). Vervolgens de buitenste rand aangezet met Dusty Concord.


Toen ben ik bezig gegaan met een hele lading bloemetjes ((STENCILJMA05, STENCILJMA11, STENCILSL387) en bladeren (STENCILJMA11) te stansen, op kleur te brengen en in vorm te brengen. Vervolgens heb ik deze op het canvas geplakt. In de harten van sommige bloemen heb ik 3D balls (Powertex) geplakt en deze bewerkt met Metallic Gansai Tambi Starry Colors.

Tot slot de tekst (STICKERJMA04) "Het leven biedt je altijd een tweede kans. Deze kans heet morgen" opgeplakt. En dan zie je hier het resultaat.


Hieronder vinden jullie de JMA en SL producten die ik gebruikt heb.
De drie bovenste komen uit de allernieuwste JMA lijn, daaronder uit oudere lijnen en 1 mal van SL Essentials.




 

Het was een heel werkje om alle bloemetjes te maken, maar oh wat vind ik hem gaaf geworden. Ik hoop natuurlijk dat jullie dat ook vinden. En misschien ook zoiets gaan maken. Als je dat dat doet mag je me taggen of een reactie hieronder plaatsen, dat zou ik wel heel tof vinden.

Greetzzz Miriam




Geen opmerkingen:

Een reactie posten