vrijdag 25 september 2020

JMA vouw kaart - Dream

Ik ben begonnen met een wit stuk cardstock en StencilSL250, hier heb ik in een kruisvorm 2x buitenste mal omgetrokken en uitgeknipt. Ook de vouwlijnen daarna erin gerilt. Dat was natuurlijk wel wat passen en meten, maar gelukt.


Vervolgens heb ik uit SL Paperpad PPBF34 met lichtroze 4 x het buitenste bloem-deel uitgestanst en dit op maat gesneden. Daarop ook 4x de losse 'bloem' uitgestanst van velletjes uit paperpad PPJMA01.

Ook aan de buitenkant heb ik dit gedaan, alleen nu heb ik roze geschept papier op de witte basis gebruikt.



Binnenin de kaart heb ik met stampJMA17 de buddha, klok en mandala met versamark inkt gestempeld. De buddha is met goud, de klok is oom pah pah rose van Lindy's en de mandala broken china distress embossing glaze geëmbossed. De maat van het vierkant is 11,6 cm, het volgende is lichtblauw geschept papier van 11,2 cm en de bovenste is 10,8 cm.


Vervolgens heb ik een compositie gemaakt met deze afdrukjes en diecuts uit A6StansblokJMA01 en JMA03. 

Dan heb ik de tekst 'dream' (gemat op een stukje wit cardstock) uit StickerJMA01 er op geplakt.


De wikkel is 4cm bij 28 cm, die ik gerilt heb op 8cm en 20cm. Daarop een reepje uit het paperblock gemat en een hele toef met van alles uit de 2 diecut blocks.

Ik hoop dat ik jullie weer inspireren kon. 

Greetzzz Miriam


 


4 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden Miriam en dank je wel voor deze uitleg.
    Goed weekend
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 😘 Trijntje dank je wel en graag gedaan, ook een fijn weekend voor jou. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer super bedacht meid en heel mooi geworden zo ook leuk geschept papier

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😘 Roelie dank je wel, en inderdaad, ik was naar de juiste kleuren aan het kijken en toen vond ik deze. Soms 😉 hebje meer dan je wist. Gr. Miriam

      Verwijderen