vrijdag 18 september 2020

JMA kaart met vierkanten

De Bordeaux basis kaart is 13,5 x 13,5 cm en dubbelgevouwen.

Ik ben begonnen met een velletje uit paperpadJMA04. Deze heb ik in 4 blokjes gesneden van 6 x 6 cm. Uit wit cardstock heb ik 4 vierkantjes van 6,4 x 6,4 cm gesneden.


V
ervolgens heb ik alle randjes beinkt met speckled egg distress oxide inkt en de vierkantjes op elkaar geplakt en daarna op de basiskaart. Daarna heb ik met MaskJAM04 en Nuvo glacier paste golden era de crackles opgebracht.

Met de speckled egg en StampJMA02 heb ik ook nog wat swirls aangebracht.

StampJMA16 (de bloemen) heb ik ingekleurd met zig clean color real brushes en daarna kort langs de randjes uitgeknipt en met foam tape opgeplakt om wat dimensie te krijgen.


Uit A6 stansblokJMA03 komen nog wat vlindertjes en ook deze de randjes 
beinkt met de speckled egg en met de foamblokjes opgeplakt.


De tekst komt uit StickerJMA01 sticker blokje en heb ik iets aangezet met een gouden gelpen.

Als laatste heb ik nog wat Nuvo drops Neptune Turquoise aangebracht.


Ik vond hem weer leuk om te bedenken en te maken. Hoop dat jullie dat ook vinden en dat mijn handleiding weer duidelijk is.

Greetzzz Miriam







6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en zeker een goede uitleg...Dank je wel Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel José, daar doe ik het voor zodat jullie inspiratie krijgen en een aha moment. Gr. Miriam 😗

      Verwijderen
  2. Ik vind het weer een prachtige kaart geworden met leuke details en mooie bloem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😗 Dank je Roelie (dubbel dit keer), zo'n veelzijdige serie je kunt er echt alle kanten mee op. Gr. Miriam 😗

      Verwijderen