maandag 1 november 2021

take your candle and light the world


De klok is weer verzet dit weekend. Een uur terug dus is het ook weer sneller donker. En dan is een lichtje aan echt wel handig.

Naast lichten aan maken we het ons ook gezellig door er kaarsen bij aan te doen. Ik doe al vaak 's morgens direct een kaarsje aan en dan zend ik een boodschap het universum in dat iedereen die het moeilijk heeft het licht mag ontvangen en het wat lichter zal krijgen. En ook de gestorven mensen neem ik daarin mee. Ik doe daarbij de volgende oefening: ik zie dan een licht ontstaan bij mijn navel (zonnevlecht chakra) en stuur dit via mijn voetzolen met een koord/wortels de aarde in naar het middelpunt/kern. Hier maak ik het koord vast (dit heet aarden) en neem licht mee terug van de kern en leid dit via mijn zonnevlecht door naar mijn kruin (chakra) en stuur alle licht de lucht in via een doorzichtige buis. Daar haalt het sterrenlicht op en vervolgens keert alles terug in mijn lichaam, waar het zich uitbreid en mijn aura's vult. Vandaar laat ik het uitstralen naar iedereen op aarde. Zo blijf ik een paar minuten staan totdat ik voel dat het genoeg is. Niks moeilijks aan maar het geeft een goed gevoel. Misschien wil je het ook eens proberen?

Al weer lang geleden heb ik de 1e Reiki inwijding gehad, daarna de volledige Shambhalla MDH en ook Kundalini Reiki. In die tijd deed ik nog wel eens een healing bij iemand of op afstand. Tegenwoordig eigenlijk alleen nog eigen handoplegging. Ook dit heeft met licht te maken, je eigen licht ontsteken en de frequentie dus verhogen. 

Die frequentie verhogen bij jezelf kan iedereen doen, door positief te doen en denken zoals lachen, lekker buiten wandelen, even bij jezelf zijn door te gaan zitten en je ademhaling te volgen, plantaardig eten, knuffelen. En natuurlijk is ook mediteren een goed plan. Als we dit bv op één afgesproken tijdstip met een grote groep mensen doen kunnen we de frequentie van de aarde (Gaia, moeder aarde) en alle mensen erop doen stijgen. En dit gebeurt ook regelmatig.

Als het licht er is verdwijnt het duister, daar geloof ik met mijn volle hart in. En als we het licht hebben weergevonden gaan we een mooiere wereld krijgen ook daar ben ik van overtuigd. Ik voel en zie dat het licht het winnen gaat van het duister, zeker als we allemaal het licht gaan omarmen. We gaan een kantelpunt krijgen en dan gaan we echt een betere wereld tegemoet.

Lieve groeten en laat je licht schijnen

Miriam




Geen opmerkingen:

Een reactie posten