dinsdag 9 februari 2021

Dutch Handlettering Januari 2021

 Hier dan de blogpost met alle hand lettering van januari. Zoals altijd start ik met de lijst


1. 2021 wat gaat dit jaar ons brengen. 365 dagen met kansen en uitdagingen!

2.  Inspireren dit doet mijn hobby bij mij.

3. Colorblending

4. Vette kleurnuances in een voor mij probeer schrift, 
door erachter of ervoor te plaatsen kreeg ik veel diepte.

5. Achtergrond in regenboog kleuren.

6. Een bijenkorf vond ik er wel mooi bijpassen.

7. Techniek met embossing uit onderliggende boek geprobeerd. 
Het was een hele klus dat kan ik je wel zeggen hoor.

8. Me uitgeleefd in de bloemen en blending.

9. Meisjes, nog steeds oefenen hiermee.

10. Tekening en simpel de tekst erbij.

11. In het art journal voor de challenge indigo.

12. Easy met halmen.

13. Weer even geoefend met roosjes maken.

14. Colorblending

15. Vliegeren dat is lang geleden.

16. Dit blijft zo'n tof medium, ecoline nat in nat techniek.

17. Metallic verf ook zo'n favoriet.

18. Een restreep gebruikt van het bladeren en takjes oefenen.

19. Zachte achtergrond.

20. De danseres is in metallic, niet goed te zien dus. De letters strak dit keer.

21. Mannen en auto's.

22. Mjammie, krijg er direct zin in.

23. Nog een stukje rest verwerking op A7. Dus klein! En met stretched lettering.

24. Kreeg de kleuren niet goed, maar mag de pret niet drukken.

25. Pixiedust stipjes.

26. Mooi lied!

27. Achtergrond met een mandala stencil.

28. Een paar spetters met de air duster.

29. In het echt glimt het zo mooi.

30. Klaproosjes, met zelfs op de stengels die mini haartjes.

31. Ja wat moet je hier nou van zeggen, helemaal mee eens.

En dit was de maand januari, morgen komt de week challenge online. Het wordt er niet makkelijker op om echt nieuwe dingen te bedenken, dus vaak zijn het variaties van technieken die ik al eens gebruikt heb. Bijna 5 jaar bezig, in maart in dat echt zo.

Greetzzz Miriam






3 opmerkingen: