dinsdag 7 juli 2020

kaart geloof in je zelf, je kunt het

Vandaag deze langwerpige kaart voor jullie met de mooie spullen uit de Jenine's Mindful Art Collection.



Ik ben begonnen met een stuk aquarelpapier van 10 x 19 cm en dit met crackle paste van decoart en stencil MaskJMA02 bewerkt. Na drogen heb ik met Van Gogh waterverf kleur opgebracht en na weer te drogen erop gespetterd.


 
Vervolgens heb ik uit diverse velletjes uit Paperpad PPJMA04 reepjes van 3 x 7 cm gesneden en hier vlaggetjes van gemaakt. Alle randjes zijn daarna bewerkt met Cadence Black Relief pasta.

 
Op drie van de vlaggetjes heb ik vlindertjes en de bloemen stansjes StencilJMA05 geplakt en met een doodle randje afgewerkt. Ook heb ik op elke vlag nog drie hotfix steentjes geplakt (Hotfix deco, 23428-022 Vaessen).

Op de andere twee heb ik diecut toefjes gemaakt uit A6Stansblok03 en ook een sticker tekstje geplakt dat ik eerst heb gemat op een zwarte strookje cardstock.

Tot slot heb ik de kaart gemat op stuk donkerrood cardstock 10,5 x 19,5 cm.


Ik hoop dat jullie dit een jullie dit een leuke kaart vinden en dat de tutorial duidelijk is volgens de foto's.

Greetzzz Miriam 






2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt en super duidelijk hoor
    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Roelie 😘. Was ook leuk om te maken, even een totaal andere insteek

      Verwijderen