donderdag 4 juni 2020

#DHC mei 2020

Gisteren de maand post en vandaag dan die van de weekchallenge

04-05-2020

Wk 19

#DHCsongteksten

Muriel

11-05-2020

Wk 20

#DHCgeluk

Marije

18-05-2020

Wk 21

#DHCemotie

Miriam

25-05-2020

Wk 22

#DHCboeddha

Mirjam


Deze maand hebben we afscheid genomen van Ingrid in het beheer dus vanaf nu zijn we weer met zijn 4tjes, dit ook om even rust te creƩren. We hebben ook ons duizendste lid morgen verwelkomen en hadden er een winactie aan gekoppeld.

#DHCsongteksten




#DHCgeluk



#DHCemotie





#DHCboeddha





En dit was ook weer een leuke verzameling, nou ja dat vind ik dan. Ik was even niet zo actief met de weekchallenges. Ik moet zeggen het hele Corona gebeuren is er flink in gehakt. In juni mogen we weer meer leuke dingen doen. En voor mij is dat ook weer buiten sporten in de vorm van bootcamp. 

In ieder geval ......

greetzzz Miriam

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je bij iedereen gehoopt hebt...... laat alleen ook nog even een berichtje achter op het blog van Hobbyshop Veldmaat als je me wil doen voor de prijs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Debby Ik had gereageerd, en nu zelfs voor een 2e keer, Miriam Mulder en knutselmiriam....... ;)

      Verwijderen