woensdag 1 april 2020

dutchhandlettering maart 2020

De maand maart is weer voorbij, niet gevlogen maar wel bevlogen. We zitten midden in een crisis de corona crisis. Veel mensen zitten thuis als ze kunnen, behalve de vitale en verzorgenden beroepen. De kinderen mogen niet naar school en krijgen thuis les. Ondertussen hebben we al veel doden te betreuren en de IC's zijn overvol. Daarnaast zijn er veel mensen besmet, misschien heb ik hetzelf ook wel ??? het zal een vraag blijven. Ik kuch iig en heb ook druk op de borst en longen.

Maar daarom gaat het leven wel door en hebben jullie van mij mijn schrijfcrea's van deze maand weer tegoed. Zoals altijd start ik met de maandlijst. Dus leun lekker achterover en kijk lekker mee.


 1. Simpel met kleurtjes in een schuine lijn.

2. Even een les uit de workshop schrijven met penseel eruit gepikt.

3. Schieten houd ik niet van maar soms een pijlte is prima.

4. Lekker bling met goud in ecoline.

5. colorblending

6. Tja , dit is toch leuk 😁.

7. Stapeltje boeken.

8. Beetje fun erin vond ik wel grappig.

9. grijs en zwart tinten.

10. Die circels lagen er maar nu een leuk invulling gekregen.

11. Colorblending en vette spetters

12. En nog een keertje colorblending.

13. Een jongedame aan de wandel, zo te zien was het nog fris die dag.

14. Blijf het mooi vindenom met een regenboog te werken, en dan goud er op!

15. Little thing, ik dacht meteen aan een babietje.

16. Heel veel hartjes, heel veel lief.

17. Ja wat is hyken.... lekker met je rugzak erop uit trekken.

18. beetje gespeeld met de groottes van letters

19. Hihi, blijft grappig, nl engels. Streepjes schaduw.



20. Dit papiertje  zou in de ton zijn beland.... maar door het glimmertje heeft ie het toch gered.



21. Twee vriendinnen aan de wandel, deze maand uit den boze, met 1,5 m afstand. Dus maar koesteren tot de vakantie

22. Monden en lachen

23. Lente en lammetjes in frisse groen tint.

24. Even een makkie tussendoor.

25. Distress oxide altijd mooi vind ik.

26. metallic verf, blijft mooi. En als je nieuwe kleuren hebt moet je ze wel gaan gebruiken


27. en nog een dagje glimmers, met een oranje schaduw beetje vreemd, maar wel mooi.


28. Terug grijpen naar old school handlettering basis.

29. Op zwart en metallics en wit, ik doe het te weinig.


30.  De berenjacht, kinderen lopen door de straten om beren te spotten, hier staan er 2.

31. En de laatste alweer, lachen best lastig nu in deze periode als er alleen maar 1 soort nieuws speelt.

ik heb ook nog een best of nine gemaakt door alle likes en comments op Instagram op te tellen.  Dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties en likes 💖


weer een maand voorbij, op naar morgen want dan komt ook de blogpost met de weekthema's weer online. Hoop dat jullie hem ook weer mooi vonden. Verras me maar met een leuke comment hieronder .

Greetzzz Miriam




Geen opmerkingen:

Een reactie posten