vrijdag 3 januari 2020

Dutch Handlettering challenge december 2019

Ja het is alweer tijd voor een maand overzichtje met alle crea's van de maandchallenge. 
En natuurlijk start ik zoals altijd met de lijst met alle quotes per dag. 
Deze maand stonden de thema's in het teken van Gezelligheid
 1. met metallic en witte brushmarkers op zwart

2. geblend en vette schaduwen

3. een wegwijzer en wonderbaarlijk staat deze ook in de best op nine

4. heerlijk erbij getekend

5. Sinterklaasavond, met gouden accenten


6. zilveren letters met regenboogschaduwen, gespot op IG

7. zo leuk die gnomes ....ja toch?

8. een mooi houten bord met kaarsjes dat is voor mij wel cozy

9. deze ooit al eens eerder geletterd, mooie zachte achtergrond erbij

10. hihi, moest dan ook gewoon een pot thee, want koffie die drink ik niet

11. mjammie, het water loopt in mijn mond bij deze cheese cake

12. krabbel bloemen met dansende letters

13. pasteltinten van ecoline brushpennen samen maar eens in een combi

14. Niet zelf verzonnen hoor, maar deze dag schijnt echt monkeyday te heten

15. Tijd en klokken

16. Kon geen zwart papiertje vinden, dan maar op groen. Verrassend mooi resultaat.


17. mijn eigen glimlach...... wat is het toch moeilijk om jezelf goed te tekenen

18. kom maar binnen......hihi niet mijn eigen kamer hoor

19. heerlijke warme sloffen. Accentjes in de hoek met dotmarkers gemaakt

20. met gouden slingers, ballen en letters

21. dippingblend in water

22. op heel glad papier, en dat schrijft zo fijn. Alleen slecht te mengen de kleuren

23. sokjes bij de haard

24. ook hier weer gouden accenten met de oblique pen geschreven


25. kerstmis zonder dit lied....nee toch?

26. Overal lichtjes dus ook die moest voorbij komen

27. mmm lekker .... hier geen kliekjes alles netjes op

28. Ja ze zijn er weer, mjammie, ik kan er echt van genieten. Niet teveel hoor


29. zo'n dubbele dag, vandaag is het de eerste dag zonder mijn paps op zijn geboortedag

30. strakke metallic letters en glitterende vonken


31. en de laatste dag van een bewogen jaar 

Top of nine op instagram, degene die anderen dus de mooiste vonden in 2019!

Even een korte terugblik in mijn hoofd zegt dat er veel gebeurd is dit jaar. 
Een bed dat niet kwam, opnieuw besteld moest worden en we dus bijna een half jaar langer in ons (halve) oude bed moesten liggen. 
Een heerlijke vakantie met vrienden van ons in Portugal met niet het warme weer dat we verwacht hadden en zelfs regen. 
Dan de uitslag dat mijn vader ongeneeslijk ziek was, de blaaskanker was toch doorgegroeid ondanks de bestraling. Wat dan ook op 10 juli resulteerde in het overlijden van hem. De breuk tussen de stieffamilie, die nooit meer goed gaat komen. 
In september/begin oktober een nieuwe keuken gekregen, die zo heerlijk is met allemaal nieuwe snufjes voor ons.
De vele challenges waar ik aan mee heb gedaan en volbracht heb (gisteren zag je de kerstkaarten al), de beide letterchallenges van onze facebookgroep.  De ledendag vn Dutch Handlettering Challenge groep. Dan Hiphoi challenge (waarvan begin het jaar het Designteam niet meer bestond) en Noor en Zo challenge. En uiteraard ook nog wat losse creaties gemaakt in mijn art journal en de spinner.

Op naar een nieuw creatief jaar met dan nu veel leuke dingen om alle droevenis een plekje te kunnen geven. Ik hoop deze reis een beetje met jullie te kunnen delen. Dus blijf me hier volgen of op IG als knutselmiriam, maar ook in mijn eigen geheime faceboek groep, waar ik veel deel.

Greetzzz Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten