woensdag 4 december 2019

Dutch Handlettering Challenge November 2019

En natuurlijk ook deze maand weer een opsomming van alle schrijf creaties die ik afgelopen maand gemaakt heb voor de maandchallenge. En daarom eerst weer de lijst zelf. Het doorlopende thema deze maand is grapjes en lol.

1. Heerlijk getekend, en geprobbert td lichtinval goed weer te geven.

2. Ieh muggen af en toe spot je er nog eentje.

3. Veel kleuren gebruikt, maar geen masking dus een best karwij om te achtergrond te vullen.

4. Gewoon gekleurde letters

5. Achtergrondjes maken voor de ledendag als vb.

6. Tja daar moest gewoon een lege portemonnee bij.

7. Alles met alcohol markers van Tombow op Yupo papier.


8. Zo lief dit muisje kwam ik tegen en moest ik gewoon gebruiken.

 9. Haha mutsen die van elkaar houden gaaf toch.

 10. Woef, vieze ruiten en hondjes.

 11. Lettertype op www gevonden en vond ik wel grappig. De doodles erin wel zelf bedacht.

 12. Wederom kleuren in regenboog volgorde dit keer, en swirls.

13. Haha, ja zijn we er al, wat een veerschillende crea's waren er dit keer.

 14. Cirkels, wow wat heb ik me hierop verkeken met inkleuren. 

 15. Ja Ernie is er niet.....hihi had je hem begrepen?

 16. De N op zijn kop ja dan moet je er maar echt een N op zijn kop van maken, gelukt toch?

 17. Spannende achtergrond, eerst geschreven met Maskeervloeistof, dat weggepoetst en toen het gouden randje erom.


18. Een van de technieken op de ledendag voor het achtergrondje. Twee kleuren inkt, goud en wit.


19. En nog een achtergrondje met de zakjes techniek, ook van de ledendag.


20. Tomaat niet naar mijn zin, maar kreeg hem niet goed.

 21. Mijn favoriete eten.

 22. Hihi, een echt behangetje gecreĆ«erd met dotmarkers.

23. Wederom de achtergrondjes techniek met 2 kleuren, goud en wit.


24. Met dipping blend geschreven en een zilver foil randje, maar ook een zilveren schaduw randje bij de letters.


25. Erwtjes, hoe kan het ook anders, en deze jumpen van vrolijkheid op en neer.

 26. Meisjes, nog steeds aan het oefenen. Ik vind hem echt top geworden.

27. Die muis, hihi, lach je mee?

28. Echt zo'n bekende 'foute' uitspraak .

 29. En dit was een achtergrond waarvan ik dacht dat te kleuren een foute combi zouden zijn.
Nou niet is minder waar, dankzij Christa ....jay.

30. En de laatste alweer, nieuwe letters.

Genoeg fun voor nu. Morgen volgt de opsomming van alle weekthema's. Hoop dat jullie echt even konden lachen. Hihi ik wel, dit was echt een toffe maand om te maken. Tot morgen dus.

Greetzzz Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten