woensdag 31 juli 2019

art journal pagina vlinder

Vandaag heb ik een pagina gemaakt met thema vlinder in mijn kleine art journal van By Marlene. Deze pagina gaat meedoen aan de challenge bij Hobbyvision en is mijn 1e creatie.


Ik ben begonnen met blauwe en groen tinten acrylverf te sprayen over een DDBD stencil (470.715.110).

Daarna heb ik getalletjes gestempeld van Carabelle Studio ( Texture avec de numeros SM10155) met zwarte arcival inkt.

Toen heb ik met witte structuur pasta aan twee zijden de vlinders opgebracht met mixed Media stencil van 13@rts (grungy butterflies). Hier ben ik nog een keer met de donkere blauwe acrylverf en water overheen gegaan. Over de vleugels daarna ook nog met wat gele acrylverf.

Na het drogen heb ik gespettered met witte verdunde gesso.


Daarna het ik het stencil van 13@rts er weer over gelegd en met een tamponeer kwast gilding wax (golden amber) van COOSA crafts aangebracht. Ook de randen heb ik hiermee aangezet. De vlinders heb ik ook in gekleurd met pearlescent groene verf, zodat ze er nog iets meer uitspringen, vond het geel toch niet genoeg kleur hebben.

Met de stempelset van Marianne Design (silhouette fairies en butterflies CS1016) heb ik nog wat zwarte vlindertjes gestempeld.


Tot slot heb ik er nog een tekst op gemaakt en met mijn lijmpistool het er wat verhoogd opgeplakt.


Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, ik heb in ieder geval genoten om hem te maken met alle verschillende materialen en technieken. Tot de volgende keer.

Greetzzz Miriam




6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Roelie 😘. Ook voor jou succes met de challenge.

      Verwijderen
  2. Heeeel gaaf Mir! Echt jij met die vlinders 😍. Ook een goede duidelijke beschrijving πŸ‘πŸΌπŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve Claudia, klopt helemaal ik en vlinders 😘😘

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. 😘 dank je wel Marit niet jouw kleur met groen erin πŸ˜‰, hihi maar dat mag de pret niet drukken toch?

      Verwijderen