maandag 7 januari 2019

10e creatie uit het HipHoi pakket - 1e week van de HipHoi challenge

2019 alweer wat vliegt de tijd!
Vandaag mijn 10e creatie uit mijn HipHoi Dt-pakket van oktober 2018 . Dit is ook tevens de eerste creatie van onze HipHoi Challenge  (#hiphoi2019journalingchallenge) in onze facebook groep die het hele jaar gaat duren met elke week een steekwoord. Wil je meer weten wordt dan lid in de facebook groep en kijk ook op onze HipHoi Facebook pagina.

Ik ben aan de slag gegaan met het art journal en stapsgewijs met foto's neem ik jullie mee op mijn reisje.


Allereerst heb ik met crackle paste en het sterrenstencil in de hoeken sterren aangebracht. Dit laten drogen.


Daarna bewerkt met Lindy's shakers en een watersprayflesje en ook dit weer gedroogd.


Volgende stap : gespettered met verdunde gesso en gesprayed met rose spray verf en stempel afdrukjes (iced spruce oxide) erop gemaakt en ook met goud en de foam stempel.


De greyboard letters heb ik bewerkt met gesso en daarna met de goud verf. Ik heb ook een paar 'rest' stukjes gebruikt (gewoon rond de letter in het greyboard gesneden. Daarna opgeplakt en met zwart poltood omrand.


Met versamarkt de bloem gestempeld en met goud geembossed en daarna ingekleurd met de Zig brushes. Ook opgeplakt en met zwart omrand.


Tot slot een tekstje erbij en de randen aangezet met iced spruce en witte accenten aangebracht.


Gebruikte materialen uit het HipHoi DT pakket:
- Pronty mask stencil A5 sterren 470.802.074
- Studio Light Art by Marlene 2.0: ringband journal A5 (145 x 190 mm, 30 aquarelvellen 300 grams) 
DDBD greyboard alphabet A4, 492.500.005
- Zig clean color brushes nr 806 (pale violet)201 (pink haze) en 999 (blender).

Materialen van mezelf:
- deco art crackle paste
- lindy's shakers: magnolia magenta gold, polka purple en Guten tag teal
- gesso
- rose verfspray
- watersprayflesje
- distress oxide iced spruce
- art stamp van carabelle studio SMI0155 - texture avec des numeros.
- foam stempel studio light SLFOAM MM03
- metallic goudacrylic verf
- stempel bloem art by Marlene STAMPBM27
- kippers waterart papier
- DDBD gluepen 28 ml
- versamark inkt
- goud embossingpoeder
- Zig clean real brushes nr 025 (Pink)
- zwart aquarelpotlood
- small talk sticker van Tim Holz idea-ology

Natuurlijk kun je de gebruikte materialen uit het pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

Hoop dat jullie hem weer leuk vinden en een reactie achterlaten want daar wordt ik blij van .

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen: