maandag 16 juli 2018

juni 2018 DT-pakket HipHoi 4e creatie

vandaag iets heel anders dan je van mij gewent bent, een mixed media project met de lijn van Art by Marlene.

Ik ben begonnen met mijn groene zig op te brengen en uit te laten lopen naar het midden, daarna de rose van de andere lange kant. Met een penseel en een blending palet spetters aangebracht en deze met de airduster weggeblazen.


Vervolgens heb ik met de mask stencils black soot inkt en zig color 047 (of een blendingsheet wat aanbrengen en met een sponsje over het stencil) figuren aangebracht. En dat weer van een zwart randje voorzien.



Daarna reepjes groen uitgescheurd en opgeplakt en hierop een zwart randje gedoodled.
Vervolgens alle losse onderdeeltjes opgeplakt en met een zwart aquarel potlood omgetrokken en met een waterbrush vervaagd.


Uit het zwarte design papier heb ik strookjes geknipt en deze bewerkt met de NUVO pennen.
LIVE: clear marker en witte embossing.
LOVE: glue pen en foil.
LIFE: glitter marker. Witte accenten met uniball witte pen

En hier dan het totale plaatje:


Materialen uit het DT-pakket van HipHoi:
Zig Clean Color real brush  nr. 047 may green en nr 202 peach pink
Studio Light paperpad PPSL84
Studio Light Art by Marlene A5 stansblok BM02
Tönic Studios watercolour card 300 grams
- NUVO Clear Mark (embossing) pen
NUVO Smooth Precision glue pen
- NUVO Glitter marker 185 strawberry Bonbon

Eigen materialen:
- watersprayflesje
- Zig clean color real brush nr. 040 green en nr. 027 dark pink.
- airduster (spraybus met lucht)
- distress oxide black soot
mixed media stencil MASKMM19 en MASKMM16
- staetler pigmentliner
- DDBD glue 
- zwart aquarel potlood
- waterbrush
- witte Signo uniball pen

Dit was de eerste keer dat ik op deze manier een mixed media projectje heb gemaakt en eerlijk gezegd vond ik het super leuk en smaakt het naar meer. Ik denk dat er in de toekomst nog wel eens iets voorbij gaat schuiven.
Alle spulletjes kun je kopen bij HipHoi. Kun je iets niet vinden stuur dan een mailtje, we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.


Greetz Miriam

2 opmerkingen:

  1. Super gaaf Miriam, leuk om x buiten je comfortzone te freubelen. En gaat je goed af, ik zeg vaker ‘erbuiten’ haha. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel. En ik zeg ja ga ik doen! Wanneer is nog de vraag, want er is teveel leuks 👍

      Verwijderen