donderdag 22 februari 2018

stoere mannenkaart

Ik doe mee aan de maandelijkse challenge op facebook van 'Be Challenged". En hoe gaaf is het dat ik uit ruim 200 inzendingen een prijs gewonnen heb. Ik mocht ter waarde van 15 euro in de webshop KreaTeja spulletjes uitzoeken.

Maar nu eerst mijn creatie:


 Ik heb het modelletje dat je moest maken uitgevoerd in een mannenkaart in de kleuren aquablauw, zwart, grijs, wit en zilver

De papieren komen oa van de action, papiercentrale en voordeelshop. Even budget dus!
De stansen sie ik gebruikt heb zijn van Amy Design (fotocamera), Marianne Design (fotostrip), Xcut (mini pijltjes), Joy! (hangsystem), Yvonne Creations (cool man), Couture creations (vlaggenlijn), labels en vierkanten (action).
De stempels met woordjes komen van Joy (sending messages).


Zoals jullie zien kunnen heb ik in het lensgedeelte een schutbox gemaakt met een exposie van kleurige pailletten. Als extra bling accent heb ik daar ook een grote diamant parel opgeplakt.


De pijltjes heb ik uit zilver glitterpapier gestanst en de camera, cool man en vlaggetjes uit een verf monster kartonnetje (van Flexa). 
De Labels zijn opgehangen met een grote geruite brad.
Als allerlaatste heb ik het camera vierkant opgehangen met een zilveren koordje. Dit kant er dus zo weer uit en dan kan het geheel gewoon plat in een envelop verstuurd worden.

En dan nu even een sneak van wat ik uitgekozen heb in de shop :
en 

Nou dit was hem dan voor nu. Ik ben erg blij met mijn gewonnen prijs en zeg dat ook nogmaals : Dank je we wel Thea/Be Challenged en KreaTeja.

Greetzzz Miriam




2 opmerkingen:

  1. super zeg. En terecht hoor. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Met je gewonnen prijs komen er vast weer heel mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Lize 😘. jazeker weten. De spulletjes zijn al in gebruik genomen maar helaas kan ik dat nog niet laten zien. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen