vrijdag 19 januari 2018

#dutchlettering nieuwe stijl

Gisteren was de laatste blogpost van de oude stijl, nu dus #DL stijl.

Nadat Marijke gestopt is op Instagram met de #dutchlettering hebben we in de facebook groep  besloten om verder te gaan maar wel in een andere vorm.

Beetje uitleg: Elke zondag maak ik een sneak van het nieuwe week thema met een #DL en een woord. Deze kan gedurende de dag geraden worden in de groep. Soms is er een 2e sneak nodig. Is het thema geraden dan komt de creatie online (in de facebook groep maar ook op instagram ) die het thema dan officieel inluid.

De hele week kan iedereen dan creaties plaatsen met daarbij de #DL..... geplaatst. Op zaterdag maken we met het team een wall of fame van 4 creaties die we in het zonnetje zetten willen. Deze komt ook op instagram.

Elke maand is een persoon van het team de maker van alle #DL's en de bijpassende quote.

In oktober 2017 was de eerste lancering en die was van Carla Derks, wat was het een bijzondere zeg!
#DLdieren:


de thema's van die maand waren:
- 2 okt: #DLdieren - the best therapist has fur and four legs
- 9 okt: #DLherfst - de herfst draagt meer goud in de hand dan alle andere seizoenen
- 16 okt: #DLtaartenzoetigheid - It doesn't matter of you win or lose it's how you bake the cake
- 23 okt: #DL halloween - simply BOO tiful
- 30 okt: #DLfantasie - Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal - Albert Einstein

Mijn creaties voor #DL dieren




Mijn creaties voor #DLherst:





Mijn creaties voor #DLtaartenzoetigheid





Mijn creaties voor #DLhalloween




Mijn creaties voor #DLfantasie





Zo dat waren ze.....iets minder dan elke dag, maar toch genoeg vind ik zelf.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Greetzzz Miriam





2 opmerkingen:

  1. Super crea’s weer! En mooi overzichtelijk zo 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel 😘, handig zo een digi naslag werk 😉 gr. Miriam

      Verwijderen