maandag 27 november 2017

bonus creaties met mijn hiphoi september pakket

Wordt bijna een traditie bonus kaartjes uit het pakket. 😉.

Maar ik heb er gewoon nog twee voor jullie. De meeste materialen zijn te bestellen bij HipHoi, kun je ze niet vinden stuur dan een mailtje naar info@hip-hoi.nl.

nr 1: een tag gemaakt met diverse kleuren distress oxide inkten,  stempel Stamp MM219 + MM218 + MM215 van Studio Light, clear texture paste van DDBD, wood MM04 van Studio Light, en gesso.
En eigen materiaal: dew drop brilliance thyme en molotow witte marker.


nr 2: gemaakt met de mal (shape art tag 470.713.149) uit het pakket van DDBD, de paperpads (alle restjes verwerkt), SL Mask MM20, Distress oxide cracked pistachio, zwarte gesso, Kippers waterart papier (300gr), SL Stamp MM217 (vlinder), zelfklevend kurk en een Nuvo drops (apple green - sweet lilac - ebony black).
Met eigen materiaal: Noor Design (6002/0836- bubbles), Marianne Design Craftables CR1390, Joy/Noor (6002/0252 - hartjes rand), Nellie snellen MFD055 - circels), versafine onyx black,  Shinepoeder (rouge pink van Kippers), Memorybox (Kensington border 98743 - vlinders), black embossingpoeder (WOW),  en Faber Castell Pitt Artist Brush pen




Dit keer even geen uitleg over hoe ik het gedaan heb want ik denk dat de foto's genoeg spreken. 
Uiteraard zitten er producten uit eigen voorraad tussen.

Ik erg veel plezier beleefd aan alle nieuwe producten, en hoop dat ik jullie genoeg ideetjes aan de hand heb kunnen doen. En zoals altijd van reacties wordt ik blij.

Greetzzz

Miriam

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal weer mooi uit met die mooie kleuren.
    Altijd leuk om die dingen van je te zien.
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Ria ��. Wat een snelle reactie zeg toppie ! En ik vind het ook leuk om jullie creaties te laten zien zodat je inspiratie ervan krijgt. Gr. Miriam

      Verwijderen
  2. Prachtig Miriam!!
    Je haalt altijd het maximale uit je kit! <3

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel @Marit. <3. Klopt alles op maken, dan weer starten met frisse moed. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allebei weer super mooi miriam de tag en de kaart met de mooie vlinders er weer bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen