vrijdag 21 juli 2017

3e creatie van mijn Hiphoi pakket van juni


Hoi Allemaal,

Vandaag de blogpost van mijn 3e creatie, die ik gemaakt heb.



Ik ben ook nu weer begonnen met het tekenen en uitknippen van de twee ballonnen van het DDBD stencil en in wit cardstock en in de kleuren blauw en groen design papier van het aqua papier van Marianne Design
Daarna heb ik uit de bovenste ballon een mini ballon uitgeknipt, en hierachter een shaker vakje gemaakt met foamblokjes en een stukje plastic sheet. Dit gevuld met stansrondjes en glitter. Alle ballonnen heb ik met photo vintage distress inkt aangezet.
Bovenop heb ik met de mask art stencil en structuur pasta de ballonnen gemaakt en deze vol gestrooid met glitter in blauw en groen.  

Het stempel afdrukje is ingekleurd met Zig Clean color brush pennen.
De tekst is weer zelf gebrushlettered met de NUVO pennen. 

Tot slot heb ik er als deco een bloementoef op gedaan met meeldraden. De steeltjes zijn gekrult rondom een sateprikker.
Nog een paar stiksel randjes getekend, glossy accents op de ballon die Lucy vast houd en klaar was mijn kaartje.



Gebruikte materialen van HipHoi:
- DDBD card art ballons 470.713.631
pretty paper bloc aquacolors van Marianne Design
- Rubber Stempel van CC Design Lucy Balloon SW1208 
- DDBD Mask art Balloons 470.715.108
versafine onyx black inkt
NUVO script brush pen voor brushletteren

Al deze materialen kun je kopen bij HipHoi
Ook van mijn eigen materialen zitten er tussen die je ook bij HipHoi kun kopen!

Eigen materialen:
- cardstock wit.
vintage-photo distress inkt
- bloemetjes en meeldraden : divers
- uitgestanste rondjes
- Zig clean color real brushes
- glitter zilver, blauw en groen.
- structuur pasta
- zwarte fineliner
- glossy accents van Ranger

Hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden en een idee hebben hoe je met alle materialen een prachtige creatie kunt maken. 

Greetzzz Miriam











Geen opmerkingen:

Een reactie posten