zondag 30 april 2017

en de laatste van de serie 5e creatie van het Hiphoi pakket

Vandaag dus de 5e creatie alweer.



Ik heb gebruik gemaakt van het sjabloon dat bij de creatie van de gastdesigner "Daisy Martens" uit Noor! magazine nr 14 hoort. Daisy is tevens een mede Design Team member van Hiphoi, hoe leuk is dat. Dus ik moest echt wel iets met Daisy Martens haar sjabloon gaan maken. En ik moet zeggen ik vond het ook super om te doen. Daisy bedankt hier voor en ook Jolanda van Noor! Design voor het toesturen van dit sjabloon.

Deze foto is van de voorkant van de kaart. Het design papier dat ik gebruikt heb is van Studio Light. Het cardstock komt uit eigen collectie. De bloemetjes zijn van Craft Emotions (flower mix 115633/0168) en de takjes van Joy! (6002/0023). De diamond gems komen van Marianne Design.

Op deze foto zie je de linker binnenkant. Ik heb er een label uit eigen collectie ingeplakt en een hoekje uit design papier van de set. De flap heb ik met design papier, het mask stencil en goudspray bewerkt.

Dan de foto als het hele kaartje open is. Hier is een extra pocket gemaakt met wederom de bloemetjes en takjes als boven beschreven. Tevens nog een paar cirkel embellishments uit eigen voorraad er op geplakt.

Tenslotte dan nog de label. Deze heb ik gedeeltelijk  (alleen de hoek dus) gestanst met een hoekstans uit de set van MD creatables (R0281). Hier heb ik met de festive berries uit de carabelle stempelset de bloemen en tekst gestempeld. Als finishing touch nog een groen lintje eraan en toen was het kaartje klaar.

Ik vond het erg leuk om aan de slag te gaan met alle gave materialen uit de kit. Alle papier is dan ook volledig op gebruikt. Zou je het ook helemaal te gek vinden dan kun je de materialen die ik heb gebruikt (ze zijn al doorgelinkt ) ook bestellen bij Hiphoi

Veel creatie plezier.

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten