donderdag 5 januari 2012

verjaardag 75 jaar

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik iedereen een heel gezond en gelukkig 2012 wensen. Dat het maar een mooi knutseljaar mag worden, want ik ben benieuwd naar alle nieuwe knutselwerkjes.

En dan nu mijn creatie: dit keer voor mijn vader die 75 is geworden. De kleurstelling is blauw dit keer.
Ik heb gewerkt met het thema vlinders, geponst, gestanst en ook een glittersticker. Versierd met lintjes en een kralenketting. Het papier in de achtergrond komt van de Action en de papiertoko.




2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, nog gefeliciteerd met je vader en nog de beste wensen voor 2012.
    Ik heb mijn hartenstans terug gevonden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ans,

    Mooi dat je de stans terug hebt gevonden. Ik zal binnenkort de kaart er op zetten die ik met jouw stansjes heb gemaakt.

    Groetjes mij

    BeantwoordenVerwijderen