donderdag 11 november 2021

The darkest nights produce the brightest stars

The darkest nights produce the brightest stars.

De donkerste nacht produceert de helderste sterren.

Deze bracht een snaar los. Dit resoneert zo met mij op dit moment.

Vanmorgen was ik vroeg wakker en lag te piekeren. Ik stelde mezelf gerust dat het allemaal wel goed zou komen. En daar geloof ik ook heilig in. Maar dan moet er wel iets gaan gebeuren, want zoals we nu wereldwijd doen en ons laten leiden en zelf geen verantwoording meer nemen als persoon gaat ons op de koffie thuis laten komen.

Maatregelingen die ons worden opgedrongen en verplicht zijn. Heb ik zelf niks meer te vertellen, hoe dan? Dit klopt niet, voor geen meter. Het resoneert niet met me, hoeveel licht ik er ook inbreng. Mijn hart schreeuwt het uit NEEEEEE. Stop, hu, ho. Wakker worden, niet meer doen het is nog niet te laat.

De donkerste nacht produceert de helderste sterren. Als er geen donker is is er ook geen licht. Dus dit heeft een doel het licht in mijzelf te laten schijnen, hoe donker het ook voelt, En daar anderen misschien ook laten zien dat het anders kan als we dit ook voelen, samen stralen we sterk!

Ik heb het geluk dat het besef groeit om me heen en er toch kritische geluiden te horen zijn. Ik heb ook het geluk dat er echt mensen om me heen zijn die hetzelfde voelen en ook licht willen stralen.

Dus ik heb hoop en geloof. Het komt goed. 💖🙏

Ga je met me mee op onze reis om de strijd te winnen in het licht?

Groetjes vanuit mijn hart, Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten