zondag 27 december 2020

panorama boxkaart JMA - put your heart into it

Vandaag nog voor het eind van het jaar een blogpost van mij. Het was echt even razend druk, veel challenges af te werken, die ik gedurende het hele jaar aangegaan ben. Maar nu dus eentje met JMA producten. En natuurlijk alle schrijf creas dagelijks.

Het is een panorama boxkaart geworden, waarvan ik de basis uit wit cardstock gemaakt heb. Het patroon kun je volop op het internet vinden, maar er zijn ook stencils van! 


Ik heb daarop gewerkt met design papier Paperpad PPJMA09 en PPJMA11. De randjes zijn ruw gemaakt en beinkt met Distress oxide inkt (Broken China). Daarop heb ik gestempeld met de swirls stempels (STAMPJMA02) in versamark inkt en geƫmbossed met WOW embossing poeder magical mauve. Ook heb ik met crackle paste (decoarts) en het crackle stencil (MASKJMA04) gewerkt op die basis.



Op de grote achterwand heb ik een cluster gemaakt, waarop ik eerst begonnen ben met de mandala stans (STENCILJMA10), deze is bewerkt met metallic verf.  Hierop diecut plaatjes (beinkt met Broken China) uit A6Stansblok JMA01 en nr. 03.


Ook op de twee van de drie flappen heb ik diecuts gebruikt. Op de rechtse heb ik een boekje gemaakt (StencilJMA10). Op de voorste heb ik de tekst uit het STICKERJMA01 boekje geplakt op een reepje papier dat ik ook met metallic verf heb bewerkt.

Ook de delen onder de flappen zijn bewerkt. Zoals je op de volgende 2 foto's kunt zien. Hier kun je ook van dichterbij de glitterende swirls en de crackle paste zien.



Nou dit was hem weer, zoals altijd hoop ik dat de beschrijving duidelijk is. Zo niet vraag me gerust, zodat ik het duidelijk kan maken. En als je het leuk vindt zet een een berichtje bij, je krijgt altijd een berichtje terug van me.

Greetzzz Miriam




Geen opmerkingen:

Een reactie posten