dinsdag 24 november 2020

klembord kaart JMA - inhale confidence, exhale doubt

Vandaag deze klembordkaart aan jullie showen met JMA spullen en het klembord (StencilIN133) uit de industrial 3.0 serie.

Het klembord zelf is bruin linnen cardstock, de klem extra uitgestanst met zwart cardastock en gekleurd met Nuvo Glacier paste Golden Era. Het 2e laagje is wit en de randjes zijn gedistressed met gathered twigs distress oxide. De bovenste laag is een mooi groen vel uit paperpad PPJMA11.

Vervolgens heb ik de orchidee stempel (StampJMA08) en de mandala (StampJMA17) gestempeld (en middendoor geknipt) met versafine clair zwart. Daarna de bloemetjes, takjes en vlinder (StencilJMA05) uitgestanst op aquarel papier.  


Ik heb alles daarna ingekleurd met Zig clean color brushes (takjes nrs 049, 041, 043 ; bloem nrs. 051, 052, 070, 021 en 230) en een waterbrush. Goed later drogen en de bloemetjes in 3D gevormd met mijn handen.


Vervolgens heb ik alles op geplakt, wat 3D balletjes (Powertex) op kleur gepracht met roze metallic verf. En tot slot Nuvo drops (gloss ebony black) op gebracht.


Het was even terug dat ik een post had met de toffe JMA producten, maar ik mocht als bezorgde mama, dingetjes doen zoals boodschappen halen en taxietje spelen, voor onze dochter die een enkelband afgescheurd heeft. 


Ik hoop dat de beschrijving weer duidelijk is. Ik heb enorm genoten van het relax kleur werkje. Tot de volgende keer en 

Greetzzz Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten