zondag 28 april 2019

7e creatie uit het HipHoi Dt pakket van febr/mrt 2019......art journal friend

Na een weekje rust ivm de pasen deze maandag weer een blogpost met een leuke creatie van spulletjes die in mijn laatste Hiphoi design team pakketten zaten.


Ik had weer eens zin in een pagina in het Art journal van By Marlene. Ik ben begonnen met een onderlaag te maken van distress oxides (helaas nog maar een schimmer van te zien), daarna heb ik met matte gel medium er rijst papier in stukken overheen geplakt. Je maakt er met een nat penseel een streep overheen en vervolgens kun je het makkelijk af scheuren. Daarna wat spetters met gesso gemaakt. En met het DDBD stencil van accentvlakken aangebracht met dusty concord.


Vervolgens heb ik de tekst erop gestempeld  (dusty concord, versamark en clear embossing) met een stempel die ik de afgelopen week met een hop op Youtube heb gewonnen.



Toen de zeedieren en plantjes  uit de ocean 2 set op waterart van Kippers en ook op de pagina zelf,  ingekleurd met distress oxides en een penseel. Deze daarna opgeplakt en van een zwart randje voorzien. De bubbels heb ik met een witte gelpen ingekleurd. Dan nog een paar stukjes washitape met hartjes en sterretjes erop als accent.


De vier randen ook voorzien met black soot.


Artikelen uit HipHoi DT pakket:
- Studio Light Artjournal van By Marlene
- DDBD Mask art 15 x 15 cm Grid 470.715.614
- stempelset 130501/1622 ocean 2 gemaakt door Carla Creaties van Craft emotions
- waterart Kippers 185grs. 

Artikelen van mezelf:
- rijst papier
- matte gel medium van decoart.
- gesso van DDBD
- distress oxides wilted violet, dusty concord, mowed lawn, ground espresso, blck soot, barn door.
- darkroom door  stempel DDQS021 good bra
- versamark, versafine onyx black
- DDBD glue 
- fineliner, penseel, witte gelly roll pen van Sakura
- smal washitape

Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken elke week een super toffe creatie.

Natuurlijk kennen jullie de HipHoi kit al, een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en

Greetzzz Miriam


8 opmerkingen:

  1. Superrrrrrr toffe pagina!! Heel veelzijdig, er gebeuren veel leuke dingen 😍😍😍. En ook mooie kleurencombi’s 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch weer een gave pagina gemaakt. Je blijft gewoon kijken. Leuk idee om met rijstpapier te werken. Ik heb er nog nooit een vel van in handen gehad maar misschien komt vloeipapier daar wel in de buurt ... dat heb ik dan wel. Ik ga nog even naar je pagina kijken en verder bewonderen wat je hebt gemaakt. Doeidoei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Mariette, 😘 ik denk dat vloeipapier misschien ook wel kan. Ik zou zeggen gewoon proberen ergens op een 'kladje'.

      Verwijderen
  3. Wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt! Super

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Lieverd 😘, het blijft een feestje om met jouw gave stempels te mogen werken

      Verwijderen