maandag 19 maart 2018

3. zigzagboekje februari pakket HipHoi

zitten jullie er klaar voor? Oke dan komt hier mijn 2e creatie van het HipHoi pakket.
Dit keer heb ik het zigzag boekje gemaakt dat ik op pinterest gevonden heb.

Ik ben begonnen een wit A4 vel in vieren te snijden (14,8 x 10,3 cm) en dan 1 zo'n deel extra erbij zodat ik 5 delen heb. Elk heb ik met een pons de hoekjes van afgerond. Daarna alle delen op 1/4 inch ( = ongeveer 1,2cm) gerild, en 3 delen ook nog aan de andere kant.

Dat ziet er van boven uit zoals je op de foto zien kunt:


Vervolgens heb ik alle kanten gemat met design papier uit de herbs & leaves van marianne Design
op de voor en achterkant (4x dus) 13,0 x 9,9 cm en binnenkant ( 6x) 11,7 x 9,9 cm (ivm met de 2e rillijn korter). Alle zijkanten heb ik gedistressd met een distress tool en nog beinkt met vintage photo distress inkt. Daarna heb ik elke pagina opgeleukt.

Kijk lekker naar de foto's en het filmpje, want om echt alles te benoemen is wel erg veel werk.
De film kun je bekijken op ons kersverse nieuwe YouTube kanaal van HipHoi.  Oh ja en als je abonnee wordt mis je geen filmpjes.

voorkant boekje

1 e keer opengeklapt links
 

1e keer opengeklapt rechts

2e keer opengeklapt links 
 

2e keer opengeklapt rechts

achterkant

achterkant 1e keer opengeklapt links

achterkant 1e keer opengeklapt rechts

achterkant 2e keer opengeklapt links

achterkant 2e keer opengeklapt rechts


Materialen van HipHoi:
- design papier MD PK9154 Herbs and leaves A5
- MD herbs and leaves decoupage knipvel EWK1254 en EWK1255
- stempelset  'free hugs' van sizzix uit de februari kit
- Terschelling uit het aquarelblok 300 gr 24 x 30 cm

Materialen van mezelf:
- cardstock wit, groen, rood en kleurtjes voor de bloemetjes en andere stansjes
- distress tool
- DDBD lijmpen 28 ml
- bloemetjes stans Craft emotions 115633/0168
- Stans crealies CLDR 11 bubbles
- label stans (onbekend)
- distress inkt: vintage photo, mowed lawn, worn lipstick
- swirl stans MD Creatables LR0108
- roze lint/tule
- foamblokjes
- plakkurk
- stempelset karin Joan - Marianne Design KJ1702
- versafine stempelinkt vintage sepia
- stans strawberry 6002/0453
- circel stans Nellie Snellen MFD055
- taartrondjes
- groene  en gele fineliner
- Zig clean color brushes en waterbrush
- Tombow Fudenosuke WS-BS brushpen
- pijltjes stans Xcut XCU504084
- Tonic 1041E Laura Butterfly
- Vintage Flourishes 6003/0036 Joycrafts.
- Posca metallic, div kleuren, Edding 55 metallic
- Diamond Gems JU0932MD *
- Glossy accents Ranged
- NUVO drops sweet lilac en apple green

Vind je nou 5 delen te veel dan kun je hem ook met 3 of 4 delen maken.

Ik hoop dat jullie dit weer een leuke creatie vinden, en niet moe worden van alle foto's 😏.
Misschien heb je zelfs op je gemak even het filmpje bekeken, en zelfs al een like gegeven!
Ik vond het in ieder geval een super gaaf project om te maken.

greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten